Minimusikal – I afton Lola Blau

I afton: Lola Blau – en fantastisk och tänkvärd upplevelse

I lördags var det åter dags för Östgötateatern att ha en föreställning i Rönö Bygdegård; minimusikalen I afton: Lola Blau.
Vi var 56 personer i publiken som fick uppleva högklassig sång och musik av Karin Oskarsson och Marcus Österlund, i musikalen med mycket tänkvärt tema och texter. Jag tror ingen gick oberörd därifrån.
  Som vanligt var det mingel med bubbel och snittar i pausen, vi i Rönö får en liten extra lång paus ”eftersom vi behöver det”.
Tack till er alla som kommer och vill uppleva kultur i Rönö Bygdegård!
Tack till Karin och Marcus med medarbetare, som kommer ut till oss på landet denna gråmörka höst.
Tack till funktionärer och frivilliga som fixar och styr, denna gång under ledning av Kerstin O och Helena.
/ Lolita
I afton: Lola Blau
Rönö Bygdeförening bjuder in till en minnesvärd upplevelse i form av musikalkväll i samarbete med Scenkonst Öst och Studieförbundet Vuxenskolan.
Föreställningen visas lördagen den 28 oktober kl. 18:00 och är ca 2 timmar lång inklusive mingelpaus i 20 minuter. Då serveras lyxig dryck & lockande tilltugg.
Anmälan senast 20/10 2023 via E-mail: info@ronobygdeforening.se  Skriv namn på alla gästerna!
Kostnad: 225 kr. Är du 80 år eller äldre?  GRATTIS!  Då är kostnaden 170 kr.
Betalas in till Rönö Bygdeförening: Bankgiro 5732-5409  eller  Swish 123 08 08 451
Se inbjudan för mer information!
Varmt välkomna!
/ Styrelsen