Corona dra-åt-skogen fest den 13 november …

…samlade 41 föreningsmedlemmar och 7 medlemmar ur ukulelegruppen  ”Ukebox”. Festen började med en fördrink och mingel. Sedan blev det fullt ös till en bred repertoar med ukulele, sång och prat – Abba, Beach Boys, Kinks, blues. Ny och äldre musikstil blandades.

Därefter serverades en gudomligt god sparrissoppa med vitt bröd från Östgöta kök  till en dukning inspirerad av virussymbolen. I baren kunde man hämta sin dryck som ingick i priset eller köpa vin utvalt av en vinkunnig på Systembolaget.

Ukebox fortsatte efter det att alla avnjutit kaffe med Delicato-tilltugg. Årets fest började kl 18:00 och pågick till …… ”Value for the money” kan man lätt påstå och trist för den som inte hade möjligheten att uppleva stämningen, maten och musiken.

Projektgruppen för festen tackar publiken, Ukulele-gruppen och personalen i köket för en lyckad tillställning.